سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
دانش را بطلبید و آن را با بردباری و وقار زینت دهید و برای آن کس که به او دانش می آموزید ، فروتنی نمایید . [امام صادق علیه السلام]
بسوی عشق

  نویسنده: علیسان شایقی  
 

ناگهان زنگ میزند تلفن

ناگهان وقت رفتند باشد

مرد هم گریه میکن وقتی

سره من روی دامنت باشد

بکشی دست روی تنهایش

بکشد دست از تو و دنیات

واقعا عاشق خودش باشی

واقعا عاشق تنت باشد

توی دنیای دوست داشتنی

بهترین دوست دشمنت باشد

دل به آبی آسمان بدهیم

به همه عشق را نشان بدهیم

بعد در راه دوست جان بدهیم

دوستت عاشق زنت باشد

دوستت عاشق زنت باشد



 
   
جمعه 91 اردیبهشت 1 ساعت 12:42 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  شعر
دراکولا
بچه شرور
شوهرت
جنازه
کودکانه
باران
تو گوه می خوری
ناگهان
با تمام وجود غمگینم
[عناوین آرشیوشده]
 
پارسی بلاگ

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل

118311: کل بازدید

3 :بازدید امروز

2 :بازدید دیروز

 RSS 

 Atom 

 
دسته بندی
 
آرشیو
 
درباره خودم
بسوی عشق
علیسان شایقی
با سلام خدمت دوستان عزیز من در این وبلاگ سعی میکنم طرز فکری نوی از زندگی رو براتون توضیح بدم. راه در جهان یکیست و آن راه راستی است
 
لوگوی خودم
بسوی عشق
 
 
عکس رفقام
 
رفقام
حضور و غیاب
 
اشتراک